2011. augusztus 5., péntek

Goleta

Egy új rész veszi kezdetét, hiszem új városba megyünk. Augusztus 5- 13-ig vagyunk Goletan.  Nem csoda, hogy nem hallottál róla, mert nem túl ismert. Santa Barbara mellett van, csupán 10 percre tőle.
Reggel mielőtt elindultunk volna csináltunk képeket a Los Angeli házról. Érdekes, de itt jutott ez először eszünkbe.

11-ra kellett Goletara érnünk, mert a ház tulajdonosa Sookie délben indul el otthonról, így még volt kb 1 óránk, hogy megmutasson dolgokat. Sookie-val már Magyarországon is találkoztunk. Nagyon kedves. Esküszöm ilyen kedves emberrel még nem találkoztam. Tökre megszerettem. Érdeklődő volt felőlem és az úttal kapcsolatban. Megengedte, hogy használjuk a kocsiját, és hogy 10 napot maradjunk a házában, mikor ő csak 3 éjszakát töltött a mienkben.
Jó volt őt viszontlátni és beszélgetni vele egy kicsit.  Megkértük, hogy segítsen lerendezni a Washington DC-ben kapott parkolási büntetést. Mármint, hogy mi odaadjuk neki a pénzt, de fizesse be ő, mert mi nem annyira értünk hozzá. Nagyon rendes volt, hipp-hopp postára adott egy levelet benne a pénzzel. :)
Aztán viszont mennie kellett a repülőtérre, ahonnan Hawaii-ra megy nyaralni néhány munkatársával.
A bérelt kocsit este kellett leadni. A probléma az volt, hogy elrontottuk a foglalást és üres tankkal kell visszavinni, mert ami benne marad azt nem fizetik ki. Szóval elmentünk kocsikázni. xD
Apa a bérelt kocsival

Kinéztem egy jó kis helyet. Az a neve, hogy Red Rock. Egy vörös szikla, lehet ott fürdeni és vízbe ugrálni a szikláról. Pechkünkre azonban le volt zárva az út oda. A vadőr azonban javaslott egy másik helyet, ami lényegében ugyanaz, mint a Red Rock, csak White Rock. Vagyis nem vörös szikla, hanem fehér szikla. Közel volt, szóval elmentünk oda. 5 $-t kellett fizetni a parkolásért, ami a park fenntartására megy rá.
Szép rész volt. Fürödtem is. Kellemes volt a hőmérséklete. Apa és anya nem hozott fürdőgatyát így nekik ez kimaradt. De hangulatos volt. Bence mondjuk fosott a halaktól, gyíkoktól, kígyóktól (?). Pedig voltak még rajtunk kívül mások is. A szikláról nem ugrottam. Jobb nem kockáztatni. :D Bár nem volt túl nagy amúgy.
Olyan Costa Ricás feelingje volt. Már csak a vízesés hiányzott. Na de majd ha egyszer oda eljutok…. J

Elindultunk hazafelé. Útközben még megálltunk egy tónál kicsit körülnézni. Néhány résznél pedig félrelehetett állni kocsival a kilátást megtekinteni.

Még nagyon sok benzin volt a kocsiba, de hagytuk a dolgot. Elindultunk leadni a repülőtérre. És anya most először vezetett Amerikában. J Ugye, ő fél külföldön volán mögé ülni. Na most “muszáj” volt neki. Mondjuk erre már otthon felkészítettük. Apa ment elől Bencével a bérelt kocsival, anya és én pedig mögöttük Sookie kocsijával. Így mikor leadjuk a bérelt kocsit, van mivel hazajönni, nem kell 5 km-t gyalogolni vagy taxit fogadni.
Anya vezet

Apa megy elől

Sookie kocsija

Minden simán ment.
Otthon persze nem tudtunk ellenállni a kísértésnek, hogy fürödni menjünk a jacuzziba és a medencébe. Mert, hogy az is van. J Több házhoz tartozik, kb 20-hoz. El van kerítve kerítéssel és csak kulccsal lehet bemenni.
Nagyon jó. A jacuzzi az természetesen meleg víz. A medencében pedig langyos. Apa szerint fűtve van. Nem tudom, de mindenesetre jó a hőmérséklete. Vannak mindenféle közös játékok amiket lehet használni. Bodyboard, meg csomó felfújható cucc.