2011. augusztus 10., szerda

Bodyboardoz-ás


Délelőtt irány shoppingolni. Szintén abba a komplexusba. Most leginkább csak a  kajálda miatt jöttünk ide. Olcsó, gyors és finom. Kaptam pizza-t meg churrost. A churros szerintem valami mexikoi desszer, de ez csak egy tipp. Amúgy fincsi. Hosszú tészta és rajta fahéj és cukor.
netes kép


Persze apának azért sikerült beújítani néhány cuccot a ruhaboltban. Na jó, most én sem panaszkodhatom.  Kaptam egy bakancsot. Nagyon tetszik. Túrabakancs. Csak 40$ volt.  Az akciós részlegen vettük. És márkás! North Face. Milyen jól fog ez szolgálni a biciklitúráinkon. Ausztria jövünk!! J




Délután elmentünk Goleta partszakászára fürödni. Fürdés a Csendes óceánban. :D  (New Yorkban (Coney Island) az Atlanti óceánban fürödtünk. )A víz az nagyon hideg volt, de akkor is belemerészkedtem. Anya és Bence nem. Puhányok. J A bodyboardon szórakoztam egy kicsit. Jó móka.

A környék is szép volt.
Alapvetően eléggé ellustultunk itt Goletan, mert ezután megint hazamentünk pihizni. J






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése