2011. augusztus 13., szombat

Első nap Vegasban

Viva Las Vegas! J
Bizony megyünk Vegas-ba. Mindenkitől azt hallottam, hogy elképesztő egy hely. Nem szeretem, ha csupa jó dolgot mondanak valamiről, mert túl nagyon lesznek az elvárásaim. Szóval próbáltam kizárni az emberek véleményét a képből és magam megitélni a várost. J
Menet közben többször megálltunk. Most először ettünk az USA-ban Wendy’s ben. Általában is a Jack in the Box-ért rajongom. Viszont ez a hely lett a második kedvencem. Én csibefalatkákat kértem. Nagyon finom szószt kértem hozzá. Valami barbequ-st. Gondoltam beújítom a krumplit is és nem sültet eszem. Persze a másikról nem tudtam pontosan milyen krumplni. Gondoltam mindegy is, hisz ha krumpli, akkor nem lehet rossz. Azért meglepődtem rajta, hogy ilyen héjába főtt volt, de nem bántam meg, hogy ezt kértem. Fincsit volt. Azt figyeltük meg, hogy a boltok amik távolabb vannak a városoktól jelentősen olcsóbbak. Ez Mo-n szerintem nincs ennyire így. Itt is 1 $-ok voltak a kaják. Olcsóbb, mint otthon. 190 Ft egy hambiért, nagyon jó ár. Meg nekem a 6 db csibefalat is annyi. Otthon a Mekibe asszem 500 Ft. Persze városon belül általában ezek 1,5- 2 $.


 

Az út mellett joshue tree fák.

Szóval a nap utazással telt. Majd megérkeztünk eddigi legjobb kecónkba. Van jacuzzi, kis vízesés és egy patak folyt a kertben. Számomra azonban a legeslegjobb dolog a zuhany volt. Az egy álom, most komolyan mondom. Kb 2*3 m-es zuhanyzó fülke. J Nekünk kád van otthon és utálom, mert nem bírok egyszerűen kiszállni a meleg vízből. Kb mindig 1 órát áztatom magam. Csomó időt elvesztek emiatt. Szóval szerintem sokkal jobb lenne egy zuhanyzó, mert akkor 10 perc alatt meglennék az egésszel. Szóval nekem tuti, hogy zuhanyzóm lesz, ha nagy leszek. Ez a zuhanyzó meg nagyon nagy és szép és el lehet benne férni és húú de nagyon jó lenne egy ilyen itthonra. J
Szóval még nem is jártunk a városban, de mi már oda meg vissza voltunk a háztól.


Az a fasza zuhanyzó




Kis pihizés után persze bementünk a városba. Itt sötétedés után is meleg van, így pólóban és rövidgatyában sétáltunk. Kicsit talán párás volt a levegő, de nem volt elviselhetetlen az idő, sőt egész kellemes volt. Gondoltuk ez nem így van napközben.






Ma csak kinnt sétáltunk, nem mentünk be a hotelekbe, hisz azt napközben érdemes, mikor kinnt nagy a forróság.  Egészen a Paris hotelig sétáltunk el. Itt megálltunk a Belaggio előtt és megvártuk a szökőkút játékot. A látvány valami hihetetlen. Nem csak, mert óriásira lőnek ki a vízsugarak, de este meg is volt világítva az egész és zenére táncoltak a sugarak. Nem is nagyon fotóztam, úgy elámultam az egésztől, kb csak 2-3 képet csináltam, azokat se lettek valami jók. Még biztosan máskor is meg fogjuk nézni, mert nagyon szép. És mindig más a zene meg a körforma.





A város amúgy teljesen lenyűgözött. Amerikai utunk során itt éreztem leginkább, hogy wow. Akárhova nézel valami érdekes van. Csak kapkodod a fejed és mindenhol látsz valamit amit muszáj megbámulnod. 
Egy nem túl pozitív példa. Mentünk le a lépcsőn. Egy totál részeg pasi a hátunk mögül legurult a lépcsőn. De így végig vagy 10 n-en kersztül. A fejét, hátát mind beverte. Azt hittük ott hal meg. Aztán battyogott tovább dölöngélve a haverjával, aki jót röhögött az eseten. Az se volt már szomjas.

Aztán mindenhol utcai fellépők és beöltözött emberek vannak, akikkel lehet fotózkodni.

Annyira magával ragadott a város, hogy nem is nagyon bírtam otthon aludni. Már vártam a másnapot, hogy felfedezzük a Strip másik részét és a kaszinók belsejét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése