2011. augusztus 9., kedd

Nyanya és Starbucks


Szóval ma reggel jött át a Nyanya. Apa vezetett a nő meg mondta az utat. Közben megmutatott egy helyet ahol lehet majd szörfözni.
Menet közben mesélt az Elephant Bar-ról. Ez egy étterem féleség ami melett elhaladtunk. Állítólag olcsó a hamburger.  Azt hiszem 8 $ egy sörrel. Kösz, de jó nekünk a max 2 $-os In & Ous-os, vagy 4 $-os Jack in the Box-os itallal és krumplival.  És még fél órát sem kell várni, míg kihozzák. Arról nem is beszélve, hogy az a baconos Jack in the Boxos, azzal a spéci krumplival életem legfinomabb burgere. Pedig otthon már nagyon utáltam és untam a hambit, de ez isteni. J
Szóval ez a Bar még azért is különleges, mert a repülőtér mellett található. Azon része melett, ahol a magángépekkel szállnak fel. A Bar-ból pedig látni, ahogy ezek a kis repcsik fel és leszállnak.
Gondolom az eddigi írásból már rájöttetek, hogy nem volt nekem szimpi ez a nő. Nos, ez csak fokozódni fog. Nagyon rámenős és idegesítő.

A turiban hozott nekem egy bűn ronda nadrágot, hogy nézzem meg, hogy jó e. Nem tudtam sírjak e vagy nevessek mikor megláttam a farmert. Ocsmány volt. De esküszöm, ilyen gatyát még életemben nem láttam senkin. Valószínűleg még mielőtt megszülettem hordtak ilyent. Szavakkal leírhatatlan, ahogy az kinézett. A vicc, hogy a nő halálosan komolyan gondolta, hogy próbáljam fel.  Nagyon kellemetlen volt a szitu, mert nem bírtam megállni a nevetést. Pláne, mert apa is ott volt, és vele mindenen el tudok röhögni. Ebben a helyzetben meg láttam neki is nehezére esik nem nevetni. Aztán ahogy magam elé tartottam a gatyát, mondtam , hogy szerintem ez kicsi rám, úgy hogy kár megpróbálni. Ezek után bujkáltam a nő elől a turiban. J
Beszereztünk viszont egy macskát a gyűjteménybe, meg anya két plüsst.
A nő azonban mindenáron akarta, hogy vegyünk nekem valami ruhát. Ezért át kellett menni még egy turiba. Nem tudom, honnan gondolta, hogy én akarok magamnak ruhát venni. Éppen volt mindenem, mert előtte már vásároltunk és nem akartam tele tömni a bőröndöm hülyeségekkel. Szóval mindegyikbe úgy mentem be, hogy itt se fogunk semmit se venni. És így is lett. Xd

A nő mondta, hogy sajnálja, hogy nem találtam magamnak semmit.
Délután elugrottunk vásárolni/nézelődni. Közel van ilyen komplexus. Tök jó sportboltja van, egész jó árakkal. Meg van egy ruhabolt is. Best Buy. Ott néztünk kamcsit… aztán nem vettük meg. Az eladó szerint teljesen természetes, hogy 2-3 év után tönkre megy a 160 ezres Sony kamera. Erre apa bepipult, hogy ő nem fog 2-3 évente ennyi pénzért új kamerát venni.  Ha nekem kell a fiúkkal, akkor vegyünk magunknak. Én azonban másra gyűjtök, szóval ezt így skippeltem.
Ja és van még kajálda. Olcsó kajával. Sokan esznek itt, és vannak ülőhelyek is kinnt. Szóval ettünk pizzat meg hot-dogot.
Volt még vmi barkácsbolt, meg IKEA. Ez engem nem igazán kötött le Bencével, szóval amerikai tartózkodásunk alatt először betértünk a Starbacks-ba. Érdekes, hogy mennyien járnak ide. A sok au-pair blogban is minden nap idejönnek, kávézni, de még reggelizni is. Pedig nem olcsó hely. Apa szerint az átlagra nem jellemző, hogy ott issza a kávéját, de ha megnézed tényleg minden sarkon van egy Starbucks és tele vannak. Az utcán mindenki kezében a logós pohár. Szóval ezzel azért én vitatkoznék.
Végül én vmi kókuszos cuccot ittam, Bence meg eprest. Fincsi volt. Azt hiszem olyan 4 $ körül volt. Ja és a cuki kiszolgáló fiúval váltottunk néhány mondatot. Kérdezte honnan vagyunk, meddig vagyunk itt, hogy tetszik, meg ilyenek. Kiderült neki magyar a lakótársa. Hmm.. milyen érdekes.
J
Ja és a nevem nem jól írták a pohárra, de rájuk hagytam. Úgy van, hogy mikor rendelsz meg kell adnod a neved, amit a pohárra írnak, és utána leülsz ahova akarsz. Mikor kész, kiabálják a neved és érte mész.



 
A nap hátralevő részét társasozással és fürdéssel töltöttük a medencében és jacuzziban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése