2011. augusztus 12., péntek

Szörfözés :)

Utolsó napunk itt Goletan, utána irány Vegas. Ahhoz képest, hogy azt hittem ittlétünket majd szörfözéssel fogom tölteni és majd úgy szelem a hullámokat, mintha már ezer éve ezt csinálnám, még egyszer nem próbáltam ki. xD
Szóval eljött ennek is az ideje. Feltettük a kocsi tetejére a szörfdeszkát és indultunk is. Illetve előtte még bementünk egy FEDEX-es irodába. Itt meg akartuk kérdezni, hogy mennyibe kerülne haza küldeni postán a 2 bodyboardot amit itt vettünk. Darabjuk 1 $ volt, és nagyon jól el lehet vele szórakozni. De amikor megtudtuk hogy 1000!!!!$ elküldeni postán, akkor meggondoltuk magunkat. Persze jót röhögtünk az egészen. :D 200.000 Ft-ért hazaküldeni, amit valószínűleg otthon is kapni, csak eddig nem igazán kerestünk.
A deszka nagyon mozgott  a tetőn menet közben, de szerencsére nem történt semmi baj.








Szóval a nagy szörfös karrirerem nem tartott túl sokáig. Persze próbálkoztam, de az világossá vált, hogy egy délután alatt nem fogok én itt megtanulni szörfözni. Megtanulni..? Még csak fel se tudtam állni a deszkára xD. Na jó, az is közrejátszott, hogy nagyon írtóztam attól, hogy beleessek a vízbe. Nem itt nőttem fel, így óckodom még ettől a környezettől. Mármint halak, cápa (tudom kicsi az esély rá) meg ezek a növények. A víz alja tele volt ilyen hínár szerűséggel. Volt ahol egészen a vízfelszínig ért. A többi szörfös már megszokta, és nem zavarta őket. Volt egy nagyon ügyes fiú. Volt vagy 10 éves, de nagyon profin tolta.
Ami egyből szembe tűnt a deszkán, hogy mennyire könnyű evezni. Ugye múltkor a bodyboard-dal próbáltam meglovagolni a hullámokat. Akkor is sokat kellett eveznem. Azzan nagyon elfáradt a kezem és lassan haladtam. A szörf deszkával egészen más volt. Könnyen és gyorsan haladtam. Nem fáradt el a karom. Mondjuk nyilván erre van kitalálva.  
A szörf ruha ismét nagyon jól funkcionált. Hihetetlenek ezek a találmányok. Semmi vizet nem enged be.
Jó volt elszórakozni a deszkával, de kb 2 óra után abbahagytam.

Persze nem ér itt véget a dolog. Majd mikor itt fogok élni…(haha, jó is lenne) akkor rendesen megtanulok szörfözni, és minden este kijárok.  Vagy Costa Rican. J Ott is lehet szörfözni.
De a lényeg, hogy először mindenképpen oktatóval kezdeném. Mondjuk az első 1 hónapot. Csak, hogy bátorságot szerezzek egyeltalán ebben a vízben lenni. Hisz egészen más, mint a Balaton. Hozzá kell szokni. Meg biztonság érzetet adna kezdetben egy oktató. Aki figyel rám, és tudom, hogy ha leesem és nekem jön a deszka sem lesz semmi bajom, mert ő vigyám rám. Azért adódhatnak balesetek, ha nem tudok jól elesni. 







Szóval ezután a kaland után hazamentünk. Azt nem is írtam, hogy anya és apa elsétált egyik este az óceán partra. Nincs olyan messze a házunktól, kb 20 perc gyalog. Szóval szép kis ösvény vezet oda. Ott csomó delfint láttak a naplementekor. Állítólag nagyon közel úsztak a parthoz és egész raj volt, vagy 10-20 db.



Mi is meg akartuk ezt nézni, meg az utolsó estén gondoltuk már csak lesétálunk a helyi óceán partra is. Sajnos nekünk nem volt most ekkora szerencsénk. Delfint csak távolról láttunk és csak egyet-egyet, ahogy kiugrott a vízből. De ennek ellenére megérte lesétálni és megnézni a naplementét. Gyönyörű volt és csodás befejezése a Goleta-n eltöltött 8 napnak.

 




Szegény halott


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése