2011. augusztus 14., vasárnap

Fremont Street nappal és a Strip

Holnap van Bence szülinapja (aug. 15.-én). A helyi szupermarketben vettünk neki tortát. Már előtte néztük, hogy milyenek vannak. Én legjobban a Red Velvet tortával szimpatizáltam. Nem tudtam milyen az íze, otthon még ne láttam ilyet, de jól nézett ki. Végül sikerült meggyőznöm Bencét, hogy ilyet kérjen, hisz csokis, marcipános és egyéb féle torták otthon is vannak. Vettünk még valami fornettit is. Ez nem volt túl jó döntés… Nagyon szar íze volt, száraz. Pedig ez is jól nézett ki. A tortával viszont nem lőttünk mellé. Nagyon finom volt, és valóban nem éreztem még ilyen ízt, mint amilyen ez. A tökéletes választás volt. J




Már otthon felmerült a kérdés, hogy menjünk e Vegas show-ra. Aztán végül arra jutottunk, hogy ne, mert drága. De idő közben sok helyről hallottuk hogy vannak jó darabok, és végül is nem jár minden nap az ember a bűn városában. A városban meg mindenhol ezeket reklámozzák, mindegyik hotel a sajátját. Szóval apáék mondták, hogy aki akar menni az fizeti a sajátját. Végül beletörődtem és elkezdtem nézni, hogy melyik show-ra lenne érdemes elmenni. Mindegyikre.. J Viki annak idején Criss Angel-t nézte meg. Dicsérte is, de engem ez nem annyira vonzott. A választás végül a Blue Man-re esett. Úgy gondoltam ez pont nekünk való, hisz vicces. Apa nem beszél angolul, ebbe pedig egy szót nem szólnak. Érdekes előadásnak bizonyult. A neten találtam akciós jegyeket is. 2. sor!!! J Akik az első 4 sorban ülnek, kapnak esőkabátot. Ez arra szolgál, hogy ha esetleg kifröcsköl a színpadon lévő festék, akkor a ruhát megvédje. A jegy 65 $-ba került. Bence nem akart jönni. Azt mondta neki nem ér ennyit, ha érdekli majd megnézi youtube-n. Apáék felajánlották, hogy az övét, fizetik, mondván szülinapja van, de még így se akart jönni.
Délelőtt elmentünk a Fremont Street-re. Ide igazából este érdemes jönni, de mi most gondoltuk megnézzük napközben is. A lényege, hogy felettünk hosszan tető van. Azon este kivetítve mennek fények és reklámok. Lehet zip-line-ozni. Én ki akartam próbálni. Már otthon utána jártam mennyibe kerül. 15 $ napközben és 20 $ este. Aztán Bence mondta, hogy őt nem érdekli ez. Egyedül én se akartam menni. Végülis ezt otthon is lehet, Visegrádon is van egy tök jó pálya, meg én a Balatonon is mentem ilyennel osztálykiránduláson. Na meg majd mikor Costa Rica-n leszek, akkor majd ott is fogok a dzsungelben a vízesések felett…. :D




Ezek után visszamentünk a Strip-re. Menet közben kis kápolnák vannak, mint amiket a filmekben is látni. Majd egyszer visszajövünk és meg is állunk náluk. J

A Strip-en kicsit gondolkodtunk, hol parkoljunk. Kis filózás után úgy döntöttünk, hogy a kaszinók parkolója tökéletes lesz. Ingyenes és közel van a célhoz. Ma már a kaszinók beljesébe is bemerészkedtünk. Fotózni nem nagyon mertem játékgépeknél, pláne vakuval, anélkül meg nem csinál túl jó képet. Engem vonzott, hogy játsszunk vmit (én még nem is tartózkodhatom a játékgépek melett, ha nem vagyok 21) . De apát próbáltam fűzni a dologra. Egyelőre még sikertelenül.

A Venetian (Velence) Hotel a legnagyobb a Stripen. Itt lesz a Blue Man előadás is. Ezért is jöttünk ide. Felvettük a jegyeket, hogy később ne kelljen ezzel szarakodni. (Neten rendeltük meg, és bankkártyával fizettünk, de  a helyszínen kell felvenni a jegyet.)  Majd elindultunk felfedezni a hotelt. Nagyon szuper. Durva, mert belül a 2. emeleten! Olyan , mintha kinn a szabadban sétálnál. A mennyezet úgy néz ki, mint az égbolt. Az “utca” oldalán hangulatos kis éttermek és boltok. A legérdekesebb pedig a csatornarendszer. Tényleg olyan, akár csak Velencében. És mindez egy hotel belsejében a második emeleten. Itt is lehet gondolázni, olcsóbban, mint Velencében. Tovább sétálva a Szent Márk térre értünk. Itt zenés-táncos fellépők biztosították a hangulatot.  







A hotel 2. emeletén

Szent Márk tér

 

 
Néhány más hotelbe is bementünk még. A medence részhez csak vendégek mehetnek, de néhány helyről belátni azért.

 
Mindegyik hotelnek meg van a maga kölünlegessége, ezért érdemes belesni mindbe.

Flamingo Hotel




Viszonylag hamar hazamentünk, hogy előkészüljünk a másnapra. Holnap kezdjük ugyanis a 4 napos nemzeti park körtúránkat. Főleg couchsurfingeseknél fogunk megszállni. Ezt már előre leszerveztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése