2011. augusztus 20., szombat

Stratosphere Tower + Blue Man

Ma ismét egy olyan nap következett, melytől rettegtem és vártam egyszerre. Bizony, ma jött el a pillanat mikor felülünk a Stratosphere Tower tetején a különböző vidámpark elemekre. Ez 350 m magasan történik, ami magasabb van, mint az Eiffel torony (319m).
Mi már nyitásra ott voltunk, ezzel elkerülve a gyakran bizony több órás sorban állást. A szívbaj kerülgetett, ahogy X-Scream-et figyelem. Nagyon félelmetesnek látszott, így külső szemlélőként. Mivel ettől tartottunk leginkább, úgy döntöttünk itt kezdünk. Nem akartunk az első sorba ülni, amit utólag kicsit megbántunk. A második sorba ültünk. Érdekes, de annyira nem volt para. Eskszöm nézni félelmetesebb. Persze elől valószínűleg más a hatás. Aztán visszamanetünk anyáékhoz élmánybeszámolót tartani. J Anya kiderült nem is figyelt minket, hanem elvonult és bőgött.. -.- Kicsit túlreagálta a dolgot. Nyilván nem fogunk meghalni, de mindegy..

X-Scream



A második vállalkozásunk az Insanity volt. Emlékszem mikor néztem a Las Vegas sorozatot 4-5 évvel akkor láttam először ezt. Már akkor nagyon tetszett, de sosem gondoltam volna, hogy lesz rá bátorságom felülni. Meg persze, hogy egyáltalán kijutok oda és. Meg egyébként is ezt én ilyen VIP dolognak képzeltem, amira csak a milliomosok ülhetnek fel. J És lám, ott voltam, várakoztam, hogy sorra kerüljek, és izgatott voltam. Normál esetben utálok mindent ami forog, de hülye lettem volna kihagyni ezt, még ha hányok is utána. De szó sem volt ilyenről. Nagyon élveztem. Még el is engedtem a fogantyút. És le is néztem többször is. J Fantasztikus élmény volt.

Insanity

Insanity


Aztán kiderült, hogy anya elhagyta a sapkáját. Annyira ideges volt szegény, hogy azt se tudta hol van. Ezért jó, hogy a vidámparkokba csak és Bence mentünk be. Ha látták volna ott mikre ültünk fel… J


Las Vegas egy nagy sivatag/semmi közepén található. Itt ez jól látszik
 
Végül a Big Shot következett. Ez volt a levezetés. Tetszett. Már több ilyenen is ültünk, sőt ennél magasabban is, szóval sok újat nem hozott.

Big Shot
 
Miután anya látta, hogy még élünk, minden csontunk épségben van megnéztük a kilátást is. Sőt, még anya sapija is meg lett. J Egy darabig lestük a bunge gumping-osokat, akik a toronyból ugranak ki. Ez nem igazi bunge gumping de hasonló. Nagyon félelmetes volt nézni is, mert az ablak ferde volt, és nem lehetett lelátni csak ha kihajolsz, de akkor rá kell támaszkodni az ablakra, ami elég parás, mert kifelé hajlott.  



Mindenhol ilyen ajtók vannak Amerikában






Stratosphere Tower

Ezután elmentünk a világ egyik legnagyobb szuvenir boltjába. Már vettünk macskát Amerikában a gyűjteményembe, de egyikre sincs rá írva honnan van. A los angelesi házban volt egy nagyon szép macskás pohár alátét, amin a san francisco-i golden gate volt a háttérben. Szóval mindenhol kerestem olyat, amin valami jelzi, hogy Amerikából való, de nem igazán leltem semmire. Itt megtört a jég. Hosszas keresgélés után egy nem túl szép macskás perselyt találtam Las Vegas felirattal. Meg is vettük. J

 
A nap hátra lévő részében még benéztünk néhány hotelbe és egy plázába.

Caeser szobra. Ebben a hotelban forgatták a Másnaposokat.






Trevi kút

Pláza belseje a kanyarodó mozgólépcsővel

Colosseum
 
Otthon még volt időnk pihenni a nap utolsó programja előtt, melyre csak 3-an mentünk. A Blue Man előadás7-kor kezdődött. Nagyon jó helyünk volt,  a második sorban. Kaptunk ilyen esőkabát szerűséget, mert az első 5 sorban esélyre van rá, hogy vizes, festékes vagy trutyis leszel. Nem fogom leírni mik voltak a show-n. Akit érdekel nézze me a neten, youtuben. Annyit elárulhatok, hogy nem bántam meg, hogy végül erre a show-ra esett a választásom. Sokat nevettünk. Érdekes, hogy nem is beszéltek egyszer sem, és mégis mindent ki tudtak fejezni az eszközökkel, test beszéddel, szemükkel és arcukkal. Ezelőtt nem szerettem az olyan előadásokat ahol nem beszélnek, erőltetettnek véltem őket, de ez nem volt az. Hangulatos volt és szórakoztató. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Illetve nem mindenkinek. Anyának nem tetszett. Szerinte primitív volt kicsit. De aki tudja magáról, hogy jó a humor érzéke az nyugodtan menjen el rá.  Ja és az első sorokba üljön, ott van az igazi élmény. J

Blue Man jegyekkel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése