2011. augusztus 21., vasárnap

Nathan Burton Show

Ma megint jacuzziztunk reggel és fagyiztunk. Kissé ellustultunk, csak vásárolni mentünk el délelőtt, utána meg 4-re a Nathan Burton Show-ra.

 

 
Még az első nap kaptunk egy szóró lapot, amiben különböző programokat reklámoztak. Ebben volt egy kupon erre a showra a balkonra. A szállodában akkor rá is kérdeztünk a dologra. Kiderült csak akkor működik a dolog, ha egy héttel előre lefoglalod magadnak a helyet. A legtöbb ember, nem tölt egy hetet Las Vegasban így elveszti értékét a kupon. De nekünk szerencsénk volt, mert még a városban voltunk az előadás napján. Meg is kaptuk akkor a jegyünket, és ma került sor a show-ra. Ez egy bűvész show volt. Kb már 3-kor ott álltunk az ajtóban, hogy jó helyet kapjunk. Közben figyeltünk egy nyugdíjas párt, akik vagy 300 $-t eljátszottak egy játék gépben. Sajnáltam, de ugyanakkor meg is vetettem őket. Pontosabban inkább a nőt. A férfi már többször mondta, neki, hogy menjenek haza. Aztán el is vette a pénztárcáját, és elment. A nő ottmaradt és a zsebéből kivett még pénzt.
Mikor bejutottunk mondták, hogy a balkonon akárhova ülhetünk. Így nagyon jó helyünk volt, hisz elől álltunk a sorban. Középen az első sorba ültünk, mindent láttunk.
Majd kezdetét vette a show. Mielőtt bemehettünk a terembe minden csoportról csináltak képet. Ebben semmi újdonság nincs, minden helyen ez megszokott dolog volt eddig. Jó pénzért meg lehet ezeket venni. Itt azonban kiderült nem erről van szó. A show elején a nagy kivetítőn bemutatták a képeket. Mindegyikre csak 2-3 másodperc jutott és sikítani kellett mikor magunkat mutatták. Ötletes dolog. J



A kép amit bemutattak a nagy kivetítőn rólunk
 
A show maga is tetszett. Bűvész előadás volt egy kis stand up comedyvel fűszerezve. Anya mondta is, hogy most már nem bánja, hogy nem a David Copperfieldet néztük meg tegnap, mert neki ez is sok élményt hozott.

Az előadó Nathan Burton nagyon szimpatikus volt. A műsor végén lehetett vele fotózkodni. Én nem akartam, mert nem is ismerem igazából. Ha sorozat sztár lenne akkor nem haboztam volna. J Anya viszont erősködött. Kedvetlenül, de beleegyeztem, hogy lefotózom. És pont mikor már összeálltak, és megcsináltam a képet, kiírta, hogy elem lemerült. Persze nem akartam azzal szarakodni, hogy kicserélem, amúgy is mérges voltam anyára, így mondtam, hogy oké, kész a  kép. Anyáék utána azzal szívattak, hogy biztos zavarba voltam. Ezzel sikerült jól felidegesíteniük, mivel nem is ismerem a csávót, akkor mért lettem volna ideges? Egyszerűen feleslegesnek éreztem amúgy is a képet. Mert szegény csávót, gondolom úton út félen leszólítják, akkor most minek nekünk is kép vele, mikor igazából most hallottunk róla először?

Autogramosztás
 
A show után ismét a hoteleket jártuk. Benéztünk a Belaggio-ba, Paris Hotelbe. Ismét megnéztük a szökőkút játékot. Még mindig nagyon tetszett.

Belaggio belseje

Belaggio

Vízsugár alatt sétáltunk át




Paris hotel belülről




A Belaggio előtt





 
Este a Treasure Island előtt néztünk meg egy ingyenes előadást, amit minden nap egyszer mutatnak be. Csomót vártunk rá, pedig egy nagy szar volt. Én az első 5 perc után mondtam anyáéknak menjünk haza. Gyenge volt, és egy cseppet sem szórakoztató.

Gyenge kalózos előadás volt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése