2011. július 7., csütörtök

Coney Island, Central Park


LET'S GO TO THE BEACH!! :) Coney Island. A New Yorkiaknak ide a legegyszerűbb eljutni, ha egy kis strandolásra vágynak. A gazdagabbaknak nyaralójuk van itt, a Fire Islanden vagy Long Beach-en. Bence kicsit beteg, bele se jött a vízbe, csak ült a parton. Én apával bemerészkedtem gatyában térdig.  A víz hideg volt, de meg lehetett szokni, és a melegben jól esett.  Hullámzott a víz, fel is csapta rám a vizet és olyan lett a gatyám. A vidámpark ami itt van, csak délben nyit, mi pedig nem is maradtunk addig.  A híres Wonder Wheelre azonban ráláttunk.
metrón




A terv az volt, hogy 12:30-ra odaérünk a Bryant Parkba egy ingyenes előadásra ahol musicalekből adnak elő dalokat. Ez a terv azonban meghiúsult a metro miatt. 45 percet szoptunk rajta, mert valami gond volt. Igaz legalább hűvös volt, már túl hideg is, de ültünk. Végül átszálltunk egy másik metrora ami a Times Sq.-re vitt. Innen gyalogoltunk át a parkba. Az utolsó 3 számot még hallottuk, de utána vége lett a rendezvénynek. Itt lepihentünk és ettünk az árnyékban. Egy kicsit még el is szundítottunk, mind, kivéve anyát. :)

 3-kor indult az On Location Tour. A buszon néha filmrészleteket mutattak be, majd azok a helyek mellett hajtottunk el.  A vezetőnk aki végig beszélt nagyon jó fej volt. Poénos, és lehetett érteni amit mond.  Egy filmrészlet a GG-ből volt, amikor Chuck megmutatja Blairnek, hogy megvette az Empire Hotelt. Ez tetszett a legjobban, mert utána tényleg láttuk a hotelt. Két megálló volt menet közben. Egyik a Cafe Lalonal ahol mindenféle finom sütit lehetett venni. Persze 7,5 $ egy szelet, így inkább kihagytuk.  A következő megálló a múzeumnál volt. Nem sokra rá vége is lett a túrának.


A Plaza Hotelnél szálltunk ki, ahol nagyon sok GG epizód készült, igaz inkább bennt.  Egy Apple Store után irány a világ legnagyobb mall-ja a Macy's. Csak egy fél órát voltunk benn. Én külön váltam apáéktól. Tényleg nagy. Nem is mentem fel az összes szintre. A férfi és női rész külön szárnyban van. Az árak változóak. Ahogy haladsz felfelé, úgy csökken.
Apa vett egy Nike cipőt magának.
Plaza Hotel




Július 8.-a!!

Tegnap már  nem jutott idő a Brooklyn-i botanikus kertre, ezért ma ott kezdtük a napot. A metróról leszállva ingyen Red Bullt kaptunk. Mind a 4-en. :) Röhögtünk is, hogy megéri kijönni  Amerikába, hisz mindenhol pénzbe vagy valami ingyen dologba botlunk. Tegnap előtt apa talált a földön 6 $-t. Tegnap ahogy a buszos túrára vártunk Bence észrevette, hogy a kukában pénz van. Én kivettem, és 4$ volt. :)
 A botanikus kertben a legszebb az a japán kert volt. Egy tóra néző kis padon meg is reggeliztünk. Sok mókus volt. A zsidó múzeum viszont ma is kimaradt, hisz indulni kellett a mai gyalogos Central Parkos túránkra, ami már le volt foglalva. 










Egy valamit azonban nem bírtam kihagyni, ha már New Yorkba vagyok. Fotó az Empire Hotel előtt. :) Hisz mégis csak Chuck Bass egykori hoteljéről van szó. Tegnap pedig láttam a buszos túrán egy bevágott videót, így pláne nagyon felpörögtem a dologra.



A Central Parkos túrára épp hogy odaértünk. Nagyon durva, hogy az ilyen túra vezetők milyen jó fejek. Lazák, humorosak és közvetlenek. Itt egy csaj vezetett. Végig nagyon nagy beleéléssel beszélt, jól lehetett őt érteni. Több GG helyszín is volt. A túra keretén több helyre is bejutottunk, ahova biciklivel nem mentünk be. Hangulatos, jó volt. Mind élveztük. Láttuk azt a helyet is ahol  John Lennon-t meggyilkolták, és Joko Ono emlékhelyet állított neki.
Central Park





Még egy interaktív múzeumba elmentünk, ami Queensbe volt. Én úgy hallottam Bronx a legrosszabb negyed. Na én itt sem éreztem magam valami nagy biztonságban, akkor milyen lehet az. Este biztos nem jöttünk volna ide.  Az épületek grafittisek és régiek. Az emberek sem voltak valami bizalomgerjesztűek. Viszont érdekes volt látni, hogy nem minden luxus New Yorkba sem.
A múzeum nem volt rossz, bár kicsit több türelmet vagy angoltudást igényelt volna. Olyasmi volt, mint a Csodák Palotája.
A Macy's-be ma is visszamentünk. Apa vett magának egy csomó cuccot. Pólókat is ingeket.
Viszonylag hamar, 7 körül értünk haza.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése