2011. július 21., csütörtök

Kajakozás és 1-es út


8-kor keltünk. Oreo-t reggelizünk, majd indultunk kajakozni. Folyamatosan jöttek a kislányok. A legkisebb 6 éves, kis szöszi, nagyon édes. Többségük 12-13 éves volt, a legidősebbek közülük 15 évesek. 3 kísérő volt, ebből egyik Dionne, a másik a lakótársa, akit mi nem is láttunk. Fiatal izmos gyerek. A harmadik egy fiatal lány. Mikor készen állt a csapat el is indultunk. Előtte még volt egy gyorstalpaló, hogy hogyan kell evezni.
A kajakozás nagyon jó volt. Tavaly béreltünk kajakot Franciao-ban a Verdon kanyonnál.  Ott is a Bencével eveztem és sokat veszekedtünk, mert nem nagyon haladtunk. Itt szó sem volt ilyenről. Kényelmes tempóban a haladtunk végig. A kajak is jobb volt, kényelmes, hátra tudtunk dőlni. Menet közben láttunk medúzákat. Nem olyat, mint amilyet Olaszo-ba. Ilyeneket láttunk az Aquariumban San Francisco-ban. Nagyok és sárgák.
Egy helyen kikötöttünk. Itt a kicsik belementek a vízbe. Neoprén ruha volt rajtunk, így nem érezzük a hideg vizet. Beszélgettünk a kísérő csajjal. A pasija magyar. Csodálkoztam is rendesen. Finnországba találkoztak, ahol mind a ketten cserediákok voltak.  Októberben pedig jön Budapestre meglátogatni őt.
Fogtunk rákot is. A kislányok végig nagyon barátságosak voltak.



Apa a bérelt kocsival

Minden könnyűszerkezetes házépítést le kell fotózni apának -.-


11 után értünk vissza. Ekkor gyors búcsúzkodás és indulás Los Angeles-be.  A Highway 1-en mentünk. Ez az út hosszabb ideig tart, mint a másik autópálya, de sokkal szebb. Végig az óceán mellett halad.
Menet közben többször is megálltunk a táj miatt. A Big Sur volt a leggyönyörűbb. Sziklás partszakasz és hidak vezetnek át a hegyek között az óceán felett. 

Gyönyörű :)


Big Sur




Később a fókák miatt álltunk meg. Kint feküdtek a homokos parton. Volt aranyos kis bébi fóka is. A többségük viszont szerintem nem fóka volt. Nem tudom a nevüket, még nem láttam ilyen állatokat, szóval nagyon érdekes volt, pláne ilyen közel állni hozzájuk.  Viszont elég csúnyák, szegények. xd
Fókák a parton



Este érkeztünk a Los Angeles-i szállásunkra. A kulcsot a garázsban találtuk.
A többiek elmentek leadni a bérelt autót, mivel ezzel a családdal kocsit is cserélünk, nem csak házat.
Én addig otthon gépeztem. :) Közben megérkezett a macska. Nyávogott, beengedtem. Nagyon pofátlan. xd Egyáltalán nem félős.  Odadörgölőzött hozzám. Utána a lap tophoz is. Sőt, rálépett többször a billentyűzetre, azután is, hogy arrébb löktem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése