2011. július 25., hétfő

Bálna nézés és Legoland


Newport Beach-re mentünk, ugyanis itt volt a bálna néző túránk. Kicsit még sétáltunk a környéken indulás előtt. A hajón sikerült jó helyet foglalnunk. Az emeleten ülő hely és rálátás az óceánra. Igaz többször felálltunk menetközben, de azért sok időt töltöttünk itt ücsörgéssel is.


Az első meglepetést a delfinek jelentették. Először csak messze láttuk őket ugrálni a vízben, de utána ott voltak közvetlen a hajó mellett. Ekkor lelassított a hajó, hogy megfigyelhessük őket.  Nagyon édesek voltak. Egyet majdnem el is ütöttünk. :D
Delfin :)

Aztán a hajó ismét felgyorsított, hisz a fő cél a bálna nézés volt. Vártunk egy darabig, majd végre megpillantottuk, ahogy az egyik kifújja a vizet. A világon ez a legnagyobb emlős, ez viszont sajnos nem annyira tűnt ki, hisz nagy része a víz alatt volt.  Mi nem mehettünk túl közel hozzájuk egy szabály szerint, csak ők közelíthettek meg minket ha akartak. 
A bálnák pár percet lent voltak a víz alatt, majd feljöttek és 3-szor, 4-szer kifújták a vizet. Ezután ismét lemerültek, ha szerencsénk volt, úgy, hogy kicsapták a farkukat.  Érdekes volt nagyon. :)
Fogyott az idő, így elindultunk visszafelé. Még a fókáknál megálltunk egy kicsit.

Fújja ki a vizet

A bálna farka

Luxus villák a víztükör előtt, jachtokkal

Kb 2 éve mikor még blogot írtam volt egy ilyen lánc, hogy mi az a 100 dolog amit még akarsz csinálni mielőtt meghalsz. Nos, nekem ezen rajta volt, hogy eljutni ismét a Legoland-be, megnézni, hogy ugyanannyira fogom e élvezni, mint mikor kicsi (12-évesen voltam ott Németo.-ban) voltam. 
Mivel a kártya ezt is tartalmazta, így elmentünk ide.  Csak a nap második felét szántuk rá, hisz már voltunk ilyenben, és még sem vagyunk már olyan kicsik.
A kék hullámvasúttal kezdtünk, mert ez izgatta leginkább a fantáziánkat.  12 évesen emlékszem halál félelmem volt rajta, és nem élveztem egy kicsit se. Nem is mentem rajta csak egyszer. Azóta viszont már ültem néhány hullámvasúton, tehát kíváncsi voltam a változásra. Érdekes volt.
Most nagyon élveztem. A zuhanásnál  felment a hasam a torkomba. A magasban pedig hirtelen fordulatokat tesz gyorsan. Ez az ami régen a frászt hozta rám. Most élveztem. :)
Akármennyire is próbáltuk apáékat nem sikerült felcsalni rá. Pedig egész kicsit gyerekek is jöttek raja. Sőőőt... többségük az volt. xd Régen apa is rált, de nem élvezte.

Legóból készült kocsi

A parkban két hullámvasút van, de egyik sem annyira durva. A kék után rögtön a másodikat vettük célba, a sárkányosat. Erre annak idején többször is felmertem ülni, de egyszer sem élveztem igazán, csak nem akartam, hogy cikizzenek. xd Annak idején erre nem ült fel apa, mert a kék után  már nem mert. Anya viszont szintén többet is velünk rajta.
Emiatt sikerült őket rábeszélni, hogy mind a 4-en üljünk fel. Nekem Bencével nem volt nagy szám. Túl light-os volt. Apa és anya azt mondta, ne bánták meg, hogy felültek, de egyszer elég volt. xd
A lego gyárban mind a 4 létező Legoland térképe benn volt. Ahogy néztük a Németországi a legnagyobb és legjobb. Valóban  mi is megfigyeltük, hogy itt sok minden nem volt, ami ott igen.
4D-s moziba is beültünk. Utána egy hajóra szálltunk. Menetközben több híres látványosságot láttunk, amit legoból készítettek. Köztük az Eiffel torony, Sydney Operaház, Taj Mahal, Rushmore (4 elnök feje a sziklába vésve) és New York a Szabadság-szoborral, Empire State Building-gel, Cryslet Building-gel és a többi felhőkarcolóval.
4D

Kiszállás után a Miniland-be mentünk. Itt több város van megcsinálva legóból. Nagyon érdekes volt, hisz csupa olyan város, ahol épp akkor jártunk vagy még előttünk áll az út során. Ilyen New York, San Francisco, Las Vegas és Washington DC. Sokat néztük mindet, és az alapján amiket már láttunk, meg kell, hogy mondjam nagyon valóságos. Nem csak a kinézetük, de az egész városban úgy helyezték el az épületeket, ahogy az tényleg van. Kávézók, ücsörgő emberekkel biciklisek, minden ki volt dolgozva. Mindez pedig legóból. :)
Én és Bence még mentünk egy utolsót a kék hullámvasúton, majd elindultunk haza.
Taj Mahal

NY Skyline

Ekkor még "csak" a legoból épült Stratosphere előtt.

 
Luxor - később a kedvenc hotelemmé vált. :)

San Francisco - Golden Gate híd

Washington DC


Bejáratnál


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése