2011. július 14., csütörtök

Repülés San Francisco-ba

Repülés San Francisco-ba. A repülőtérre sikeresen kiértünk. Itt értesültünk róla, hogy a gépünk ,másfél órát késik. Szuper... még később érünk SF-be, még többet kell a repülőtéren unatkozni. De azért csak feltaláltuk magunkat. Írtam egy pár blog bejegyzést. Elhatározta, hogy sorozatot nézek. Betettem a Chuck-ot.De röntön erőszakos jelenettel kezdődött, így nem akartam ezt nézni, ott másik előtt. Nem bírnám beleélni magam... :D Betettem a Weeds következő részét, de csak félig néztem meg a szex jelenet miatt... xd
Elmentünk a Mekibe. Vettünk sajtburgert és sültkrumplit. Ezzel gyakorlatilag el is telt az idő.
Azt hittem jobban fogok aludni a repülőn. Csomó ruha volt rajtam, de így is megfagytam. Azért egy keveset sikerült aludnom.
A kocsi felvételle nem volt semmi gond. Kicsit fura volt, hogy egy sorrol mi választhattuk ki, hogy melyik kocsi kell. :)
A szálláshoz hulla fáradtan és éhesen érkeztünk.  Ezért is örültünk, hogy hagytak nekünk kaját. Gyorsan le is rohamoztuk. Croissant volt és ilyen péksütemény. És meg ne feledkezzem életem legfinomabb cseresznyéjéről. Mikor először megláttam azt hittem még nem érett meg, mert félig fehér volt. Volt amelyik teljesen.  Gondoltam még kell neki egy kis idő.. De nem. Ez gondolom direkt ilyen, mert isteni íze volt. Finom, édes.
Három francia ágy volt külön szobákban. Tehát aludhattam volna egyedül, de nem akartunk. Szóval én a Bencével aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése