2011. július 26., kedd

Warner Bros


 
Los Angeles belvárosában parkoltunk 10 $. Ez egész napra szól, csak így tudtunk helyet találni. Nem kevés pénz, de mikor délben visszamentünk a kocsiért már 15$ volt ki írva árnak.  Egy sztárok háza buszos túrára iratkoztunk fel. Előtte még azonban volt időnk felfedezni a belvárost. Sétáltunk a Hollywood of Fame-n, amin a sztárok csillagaik vannak a nevükkel ellátva.  A Kodak Theatre.be is bementünk. Itt adják át az Oscar díjat. A Chinase Theatre előtt sztárok kéz és láb lenyomatai vannak.
Los Angelesben ez a híres. Én szeretem a sztárokat és filmeket, de valahogy nem jöttem annyira lázba a dologtól. Nem túl nagy szám az egész. 

Itt adják át az Oscar díjakat


Walk of Fame

Egy forgatásba csöppentünk

Chinase Theatre előtt

Megkezdtük a buszos túrát. Az első megálló a hegyen volt, ahonnan kilátás nyílt a városra és a Hollyood Sign-ra.  Többször is dugóba keveredtünk és elég fáradt voltam. Néhány percre el is bóbiskoltam. xD Beverly Hills-ben a sztárok házait néztük meg. Vagy inkább kapujaikat...  Láttuk Michael Jackson házát is. Fel is ismertem a kaput az újságokból, ahonnan a koporsóját hozták ki. Nagyon lassan haladt a busz a ház mellett, megállni nem lehetett.
A Rodeo Drive-on a két mellettünk ülő lány nagyon izgalomba jött valamitől, mutogattak. Valószínűleg egy sztárt láttak, de nem tudom kit. :(
A vezetőnkről nem sikerült eldönteni, hogy fiú e vagy lány. Szerintem lány volt és lezbi. Anya szerint egyértelműen fiú... A neve vmi hülyeség volt, így ez sem segített.  Az egész úton kerestük a jeleket, amiből kiderülne, de nem sikerült.
Michael Jackson háza


A túra után átmentünk a Warner Bros Studio-hoz.  Itt ingyenesen parkoltunk. Nagyon vártam már ezt a túrát és elég sokat vártam tőle. Rengeteg sorozatomat forgatják itt, így érthető az izgalom. Az ajándékboltja  nem volt túl nagy. Volt olcsón Chuck Bass-os póló, de ciki lenne hordani. xd Összességében az NBC ajándékboltja sokkal jobb volt.  A túráról viszont nem mondható el ugyan ez.
Ilyen fasza járgánnyal mentünk. :)

Egy filmmel kezdtek ami bemutatta a studio történetét, majd felosztották a csoportokat é mindenki elment a saját vezetőjével. Mi egy duci csajt fogtunk ki.  Összességében se a vezetőnk, se a csoportunk nem volt olyan jó, de maga a túrát élveztem.  A 12 fős csapatunkban sok volt az öreg.  Az egyik alig bírt járni, mindig külön sámlit kellett neki adni, mikor leszálltunk a kocsiról.
Egy helyen megkérdezte tőle az idegenvezető, hogy tud-e lépcsőzni. Mire ő vágott egy pofát és azt mondta nem. Emiatt az egész csoport nem ment fel valahova. De a mami meg nagyon fontoskodott és valamit meg akart nézni, így olyan helyre ment ahova nem szabadott volna. Ennyit arról h nem tud sétálni. -.-
Még az elején sorolta a vezető a sorozatokat és aki nézi vagy ismeri annak tapsolni kellett, hogy tudja kit mi érdekel. Én szinte mindnél tapsoltam. xd De a Chucknál csak én, ezért a PLL-nél már nem mertem, mert pont ezzel a kettővel kezdte a felsorolást.
A kocsiból több házrészlet előtt elmentünk, amiket sorozatokban láthatok. (Chuck: a kórház, ahol Ellie dolgozik, PLL- a kávézó, ahova járnak, a ház amiben az egyik lány lakik,  Friends - Central Park, ahol Phobe fut)
Pretty Little Liars kávézója


Majd bementünk egy épületbe, ahol kocsi kellékeket mutattak be. Mindet használták filmben vagy sorozatban. (Harry Potter, Chuck, Batman, Másnaposok, stb)
Kocsi a Másnaposokból



Chuck <3


Ezután a Central Perk-be mentünk. Minden ugyan úgy van itt hagyva, mint amikor befejezték a  Jóbarátok forgatását. Kivéve, hogy a kaját, művel helyettesítették.
Jóbarátok - Central Perk

Utoljára egy két emeletes épületbe mentünk be. Ez is nagyon jó volt. Az első szinten mindenféle sorozatból, filmből voltak kelléket. Rengetek volt a Gossip Girl-ből.  (kulcs, amit elloptak a medencés partihoz, levél, meghívó, nagyon sok minden) Jaa és egy ruha amit Blair hordott, egy pedig amit Serenea. Chuck Buy More-os ruháját is láttam. Az emeleten csak Harry Potteres cuccok voltak. Ide nem lehetett fényképezőt bevinni, amit nagyon sajnáltam. :(
A túra végezetével kaptunk egy ingyen képet rólunk. (Majdnem nem álltunk be fényképet csinálni, mert mindenhol pénzes és akkor meg minek húzzuk vele az időt. )
A híres víztoronynál

Mielőtt hazamentünk volna még bementünk a Best Buy-ba. Kamerákat néztünk. Apa már meg is vett volna egyet, ha én nem mondom, hogy még várjunk vele. Amúgy olcsóbb mint itthon, utána megnéztük a neten. De nem sokkal, mert itt nem írják ki a 8-9 °% adót ami rájön.  Megpróbálom nem idegesíteni magam, hogy az egész nyaralásból semmit nem tudunk kamerázni.. :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése