2011. július 18., hétfő

SF és Santa Cruz


Oké, a tegnapi nap nagyon jól sikerült, akkor ma kellett egy pofon, hisz csak így a fair.  De na szaladjunk ennyire előre.
A nap első fele jól alakult. Találtunk ingyenes parkolót, mind elsétáltunk a cable car megállójához, vártunk rá egy kicsit, aztán meg is érkezett. Elég sokan voltak rajta. Apáék csak bent találtak helyet, én viszont megkértem a sofőrt,hogy kapaszkodjak, így mutatott egy helyet nekem. Menet közben, főleg a Lombard streetnél sokan leszálltak. Mi a végállomásig mentünk. Mivel a célunk csak maga a cable car-ozás volt és a Fisherman's Wharf-ot már előzőleg felfedeztük, így csak arra az időre szálltunk le, amíg meg nem fordították a szerelvényt. Itt magyarok ránk köszöntek, hogy Sziasztok!.  :)
Ekkor szinte csak mi voltunk a kocsin. Mindenki ott ült, ahol akart. Apa is kipróbálta a csimpaszkodást. Anya és Bence ültek.




Ezután a GG Parkba mentünk a Discovery of Science Centerbe. Ide is érvényes a kártyánk és a szállásadónkék nagyon dicsérték a helyet.  Simogattam kígyót. Láttunk albinó alligátort. Bementünk egy ilyen esőerdőbe, ahol lepkék röpködtek.

A nap második felére ső programról megoszlottak a vélemények. Bence minden áron a Six Flags vidámparkba akart menni. Ez azonban nagyon durva vidámpark, ahova majd fogunk is menni, csak Los Angelesben. Előtte pedig még megyünk néhány olyanba, ahol nem olyan durvák a hullámvasutak, ezzel felkészítve magamat a durva menetekre. Szóval én nem repkedtem az ötlettől. Szerencsére anyáék sem. :)
Én benne lettem volna ma is egy biciklizésben SF-ban, tekintve mennyire jó volt az előző napi, de végül egy harmadik variáció győzött. Mint utólag kiderült akármelyik másik kettő jobb lett volna.
A terv így nézett ki: A híres scenic 1-es úton keresztül elautózunk Santa Cruz-ba a Boarwalkra. Ott van egy kisebb vidámpark a mólón. Mindegyik attrakciójáról szép kilátás nyílik az óceánra.
Az út tényleg szép volt. Szinte végig az óceán partján vezetett. Néhány helyen meg is álltunk. Volt, ahol nagyon féltem, mert ilyen szakadékos volt.
Őszintén szólva elég elavult honlapja volt ennek a "vidámparknak", ezért nem is vártam tőle túl sokat. Mikor megérkeztünk, azonban kellemesen csalódtam. Tetszettek az attrakciók és több volt, mint amire számítottam. A Giant Dipper-t vártam a leginkább, ami egy régi fa hullámvasút, róla pedig szép a kilátás a vízre. Vonzott, hogy fából van, hisz előtte még nem ültem ilyenen.
Egészen belelkesültem, tehát. Beálltunk a jegypénztárhoz. És BUMM.. A GO SanFrancisco kártyát már nem fogadják el. Volt egy papír amin volt egy telefonszám amin lehet panaszkodni. Felhívtuk, persze semmi értelme nem volt. Illetve mondták, hogy lehet majd kapunk valami kis pénz visszatérítést. A honlapon fenn van elvileg, hogy már nem fogadják el ezen a helyen. Utólag megnéztem. Való igaz,hogy már nincs az attrakciók között, de nincs feltüntetve piros, nagy betűkkel, hogy x naptól kezdve nem érvényes a kártya.
Lényeg, hogy én nagyon csalódott voltam.  Bence ideges, hogy mért nem a Six Flags-be mentünk, engem hibáztatott, hogy nem fogadták el. Anya sírt. xd Bár inkább csak megakarta győzni a jegyeladót,hogy engedjenek be, aki mondta,hogy ha megvesszük a jegyet 32 $-ért, akkor bemehetünk. Kössz... Apát nem érdekelte különösebben a dolog.  Úgy volt vele,hogy így is megérte a kártya és nincs mit tenni most már.

Végül is az út Santa Cruz-ig szép volt, amin nem mentünk volna egyébként,tehát azt hiszem nem volt hiába való a nap. Maga a Boardwalk is jó volt. Találtunk egy pénzváltót, ami a papírpénzből csinál érmét. Váltottunk egy csomó pénzt, mert a parkolásnál eddig is gond volt.
Amúgy Santa Cruz-ban meleg volt. Mi hosszú gatyában mentünk, mert, ugye SF hideg. Na itt rövidgatyában és fürdőruhában rohangáltak az emberek. xd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése