2011. július 5., kedd

Top of the Rock, Madame Tussaud's,Intrepid


Ma először sikerült időben elindulni. És meg is érte, hisz alig voltak még turisták. Már nyitásra, 8-ra a Rockefellerhez értünk.  A Top of the Rock volt a cél.  Innen szép kilátás nyílik a városra. Jól látszik a Central Park és az Empire State Building is.  Sokkal jobban tetszett, mint az ESB-ből a kilátás. És nem csak azért, mert oda este mentünk és tömeg is volt.  Egyszerűen jobb a kilátás a Top of the Rock-ból. Még alig voltak, így jó képeket lehetett csinálni és tudtunk gyönyörködni a kilátásban.







Szép kilátás a Central Park-ra
Az Empire State Building-et is jól látni







Fél 10-re értünk a Madame Tussaud's-hoz, de csak 10-kor nyitott. A mellette lévő üzletekbe addig nézelődtünk.  Anyáéknak és nekem is sokan voltak Londonban itt, mikor mi voltunk. Itt azonban nem volt tumultus, valószínűleg, még korán volt. Csomó jó képet készítettünk. Sajnos Hitler nem volt, pedig Bence vele is akart képet.  Sőt olyan kis kocsi sincs itt, ami elvitt volna a végéig ami Londonban volt. De összességében jó volt, mert nem voltak sokan. :)















Innen utunk az Intrepidhez vezetett. Én  már be voltam sózva a színházjegyekre, hisz a terv szerint ma megyünk anyával. 2-kor nyit a TKTS iroda, de érdemes hamarabb oda menni.
Az Intrepid egy anyahajó, rajta egy csomó repülő, helikopter. A belsejébe is bementünk.
Utána irány a tengeralattjáró. Azonban itt sor volt. Nem túl hosszú, de én időben akartam a TKTS-hez érni, így anyával mi elindultunk a Times Square-re. 



Intrepid-en










Már 1:20-ra odaértünk, de már óriási sor állt. A kijelzőn megnéztem mire lehet aznap jegyet venni. Én a Billy Elliotot akartam megnézni. Pechemre arra nem volt jegy. Már 2 éve álmodozom róla, hogy meg fogom nézni egyszer Londonban. Akkor még eszembe se jutott, hogy lehetőségem lesz rá New Yorkban. :)
Második eshetőségnek a Chicago-t akartam és arra lehetett is jegyet venni. Anya egy embertől megtudta, hogy aznap nem vetítik a Billy Elliot-ot, ezért nincs rá jegy. Szóval úgy döntöttünk holnap visszamegyünk, akkor már játsszák.  Ha meg holnap se lesz rá, akkor jó lesz a Chicago vagy valami más.
Leültünk a Times Squaren az árnyékba. Csomó szék volt. Megvártuk apáékat. Hamarosan ők is odaértek. Beszámoltak a tengeralattjáróról. Ott a kabinokba, étkezőbe és konyhába is bementek. Egy kis pihenés után a Bodies kiállításra mentünk.
Menet közben egy árusnál vettünk nekem egy I <3 NY os pulcsit, és apának egy kalapot.


Pihenés a Times Square-n
Itt Amerikában (vagy csak New Yorkban?)  az a szokás, hogy akárhova megyek  kérdezik:
-hi, how are you?                                         
- how you doing?
-what's up?
Mi meg sosem tudjuk lereagálni. xd Boltban, portás, mindenhol a jegykezelők. Itt a BODIES-on ahova be kellett tenni a táskát jött a csávó, és mondta.
-Hi, how are you?
Mi meg kussoltunk, de ő rögtön megismételte még kétszer, majd röhögött és mondta, hogy ti sem NY-iak vagytok. Mert hogy nem mondtuk hogy hello. Szóval kicsit beoffolt. De jó fej volt, nagy dumás.
A kiállítás maga is jó volt. A legjobb, mikor kis babák növekedésének a szakaszait mutatták be. Meg volt egy játék. Egy fejpántot kellett a homlokunk köré tenni. Egy labda volt középen. A lényeg az volt, hogy nyugodtnak kell maradni, és a labdát átgurítani a máik oldalára az agyunkkal. Minél nyugodtabb valaki attól távolodik a labda a másik oldalára. Tehát a lényeg, hogy ne koncentrálj, csak legyél nyugodt.
Innen a Chinatownba mentünk. Árusok, halpiacok vannak itt. Vettünk nekem egy NY-os pólót. A boltokban igazi kínai ételek voltak. Csokik, italok, játékok, minden. Vettünk is egy dollárért valami kínai ételt, de én inkább gofrinak nevezném.
Ma viszonylag hamar hazaértünk.





Ez a mi épületünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése