2011. július 20., szerda

Carmel, Monterey

Ma egy laza nap volt. A Yosemite-től utaztunk vissza az óceánig. Érdekes volt látni kicsit a nem csillogó-villogó Amerikát is. Gyümölcsösök mentén haladtunk sokáig. Hamar megérkeztünk az óceánhoz. Ebédelni a Jack in the Box-ba mentünk, ami a kedvencem is lett. 4$-ért nagyon finom, nagy adag kaját kaptunk. Óriási hamburger, benne bacon. Nyami. :) Mellé sült krumpli. De nem olyan hagyományos. Ilyet máshol még nem láttam. Ilyen csavart alakú. Finom. És ital is jár mellé, amit te tölthetsz bele.
Anya 1$-os csirke burgert evett. Az is nagyon jóó ár.

Kedvenc helyem. :)

Ezután elmentünk egy plázába nézelődni. Azt hiszem kivételesen nem vettünk semmit.
Monterey volt a következő megálló. Ez egy régi, kis, halász falu. Hangulatos utcákkal, boltokkal. Egyik partszakaszon búvárok voltak. Kicsit arrébb levettem a papucsom és belegázoltam a hideg óceánba.  Több kis szuvenír boltba is bementünk.  Az egyik híres csoki boltba kostolót adtak. Háromszor is vettem. xd Nagyon fincsi volt. Kicsit arrébb, pedig valami mag kóstoló volt. Onnan is vettünk.  Az egyik nagyon csípős volt. A kikötőben láttunk napozó fókákat.






Továbbmentünk a következő kis faluba, ahol már a szállásadónk lakott. Sétáltunk egyet a környéken.  Felmásztunk a sziklákra. Természetesen itt is volt móóókuci. 

7 előtt odamentünk a szállásunkhoz. Dionne nagyon kedves volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen aranyos lesz. A képeken partizós picsának néz ki. Pedig egyáltalán nem olyan.  Felajánlotta, hogy másnap elvisz engem is Bencét kajakozni ingyen. Egy táborban ő is kísérő így jött neki az ötlet. Persze rögtön ráharaptunk a dologra.
Aznap mondta, hogy ha nekem és Bencéének van kedvem, akkor elvisz kettőnket a környéken kocsikázni. Hát persze, hogy megyünk. Megmutatta Carmelt, néztük kicsit a szörfösöket. Mivel ő szörf oktató adott nekünk pár tippet, hogy majd Goletan, hogyan kezdjünk neki. Szóba kerültek még a váltós kocsik, illetve, hogy ő hogy tanult meg olyat vezetni. Beszéltünk a Broadwayról és még sok mindenről. Nagyon kedves. :)
Én a kanapén (ahol előtte a kutya feküdt), Bence a földön egy szivacson, anyáék külön szobába franciaágyon aludtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése